Tuesday, January 13, 2009

1st en3

taun baru resolutions baru tp nk ikot kan yg ni x termsk dlm resolutions 2009 aku. tapi x pe aku leh masukan hehe.....

aku rasa self-esteem aku sgt rendah neh??? dh la aku rendah, aku tau la aku ni x la pandai sgt....tp ko tuh pandai sgt ker??? nak perli2 aku (tp mandate aku lagi besar dari ko tau x?), aku tau la ur body language tuh said everything in ur head x yah wat muke slumber ko tu... Like people said "action louder than word" isn't???

Nape la aku neh emo sgt plak neh, erm tah la aku pon tak tau.... everytime new sem open ni la yg aku rasa....
rasa hopeless tahap giga.. huh mcmana nak bagi korg phm neh??? dorg phm ker ape yg aku ckp neh?
aku????
aku mmg la phm tapi nk memaham kan org amat payah la aku rasa. ada le rasa macm payau+pahit+msam+tegik+hangus=hancus

No comments:

Post a Comment