Friday, June 5, 2009

twilight




ni buku yg aku cari2 hehe... akhirnye dpat jugak beli tu pon nasib baik balik ipoh singgah jap kat mph nmpak buku ni terus jek grab.... hehe tp satu jela nk beli 1 set sekali tak mampu teman... udah le budget bulan ni lari abis tp akn ku pastikan aku cari new moon, eclipse, dan jgk breaking dawn utk koleksi aku...

suke si hero and heroinnye Edward Cullen si vampire yang hensem tu dan bella swan yg cantik mcm swan. lagipon citer ni tak la mcm citer hantu org melayu yang menakotkan tu coz aku ni dh la penakot so better aku layan citer yang mcm ni coz hantu dia hensem hehe... sbb tu malam tadi aku prefer bace buku ni compared tgk keliwon mlm jumaat. seram dowh)

even citer ni penah tayang kat cinema tp still tak leh lawan buku coz buku ni lebih detail jadi penghayatan tu lebih sikit compared movie ni eg mcm citer dragon ball tu iye2 je aku tgk iklannye tp bile dh tgk serupa mcm tak yah tgk.... baik bace buku lagi best sbb bile aku comparekan balik dgn citer tu entah mcm tak kena jek...

No comments:

Post a Comment