Friday, December 25, 2009

home alone...

Rasa mcm biase jek dok sesorg... tapi kalo dulu2 mmg terasa lonely giler mcm org tak betoi lagaknye. Betoila kate org, benda yg tak biase lama-lama akn jadi biase, itu yg aku lalui skrg ni biaq pi la org nk kate aku lone ranger ke hape ker, hell i care sbb mmg lahiriah nye begitu nk buat mcmana sbb yg pasti setiap dari kte2 pasti akn merasa gak dok sesorg aku rasa pada msa tu lagi dasat kot dari skrg tak terjangkau dek akai utk memikirkan masa tu...

Dok ssorg kat umah mmg sunyi even ada
stupid box
yg dok memekak kat dpn mata, still tak sama, still tak boleh nk reduce the boredom pye feeling sbb tader yg layan ckp. Tu yg kadang2 tuka mode dari ‘lone ranger’ ke ‘stalker’ huhu... bkn ape sng nk meninjau2 org2 kat bwh, nasib org brumah seperti merpati tader benda nk buat nasib ade tingkap, tru my window, i can see different side of view tak kira siang atau malam.... tapi lagi cantek view malam dtambah pulak ngan sinaran bintang2 yg bertaburan kat dada langit, dgn buruj2 nye tapi aku surrender bab ni, sbb dlu aku sgt takot mlam yang gelap lagi2 nk menengadah tgk bumbung dunia sbb tkot TERlihat benda2 yg tak spatotnye dtgk, ermm sempit en pemikiran aku??? Tapi change for gud wasn’t sumthing bad huh?? Itu yg aku telah buktikan wpun perasan cuak still ade lagi hahaa... Bumbung itu tak kira mlm atau siang Mmg superb... Indah sungguh ciptaan yg Maha Esa.

To be honest lately aku rasa aku dh jadi skilful pye stalker cewah haha... dgr je buzzer: tit...tit.. tot...tot.. kete kat bwh dh ble agak kete siapa walau tuan kete tak kenai sapa dia... tu tak kira lagi ngan org yg kenai... AGAK HEBAT utk beginner mcm aku =p

No comments:

Post a Comment