Monday, January 25, 2010

aku faham apa yang kau rasa

Untuk sesorang yang rasa susah untuk menyusahkan orang aku seakan-akan memahami ape yang kau rasa tanpa perlu men-digest untuk pemahaman yang gitu kerana aku cukup faham perasaan itu. Pertama kerana aku pernah melalui-nya, perasaan indebted tu sangat menebal sehinggakan engkau x sanggup untuk facing the situation , aku tak tahu kenapa, mengapa dan bagaimana mahu menjelas-kan kerana secara harfiah-nya ia memang begitu bagi mereka yang rasa sekapal dengan aku. Bagi mereka-mereka yang lain aku tidak tahu...

Dan jika aku berada dalam situasi yang sama, perkara yang sama juga akan aku lakukan... meskipun ia kelihatan sangat kasihan - tapi ia bukan-nya alter ego. To be honest aku rasa ada air di-mata aku yang dibentengi dengan gelak-tawa supaya empangan itu tidak pecah dengan titisan air. It's not cool ok huhu...

p/s: sekarang ni aku indebted dengan seseorang,no wonder rasa macam ada yang tak kena!!!

No comments:

Post a Comment