Friday, November 12, 2010

ada style uhuk..uhuk...

sumpah kelaka hahaha.... rasa macam nak gelak guling-guling aje haih ape la korang ni anyway i take it as a compliments okeh!!! kamu buat saya manis-manis di sini hehehe... sejuk perut mendengar-nya.. "mis ada style" kata budak tu... style??

aku tak tahu la style ape yang dimaksudkan budak2 tu... sebab aku rasa dah sifat aku memang macam ni but of course with certain people only hehehe nanti dah tak cool la lagi kalo selalu buat ye tak??? lagi-lagi bila dah get to know each other very well... perception can turn to360 degree... yeah from negative to positive side. Itu yang orang cakap tak kenal maka tak cinta, so bila dah kenal rasa macam nak bercinta kan hehehe...

aku pon tak sedar macamana at a second moments aku leh jadi rapat ngan budak-budak nih... bukan setakat itu jek, ngan family dorg sekali tu walaupun tak kenai sedalam-dalam-nya.

well nice meeting you guys...

No comments:

Post a Comment