Saturday, February 5, 2011

kecik tapi besar...

sedar dalam tak sedar kadang-kadang kita lupa atau tak perasan hal-hal yang remeh temeh boleh jadi perkara atau ada impak yang besar dalam kehidupan...

contohnya perkataan terima kasih dan maaf.

bagi aku, perkataan terima kasih tu memang agak sinonim la dengan aku - sangat suka untuk menuturkan perkataan tersebut (ceh edisi angkat bakul) hehehe....

tapi bila tang maaf tu, aku agak sukar untuk mengucapkan nya... hati rasa macam bertukar menjadi batu... sungguh kedekut en??? aku penah dengar ada orang kata lets forgive and forget.... but easy to forgive but hard to forget... ermmm how is that??

yang pasti rata-rata manusia kat bumi ni, bila kata-kata itu di-ucapkan pasti akan rasa berbesar hati.... terasa diri di hargai sebab aku pon macam tu jugak...

No comments:

Post a Comment