Friday, March 27, 2009

ten ways to kill heart



dicilok dari anita aruzi belog....

first bace artikel ni terus terasa tarikan magnet...

sebab???

aku rasa...

aku sedang mematikan hati aku...

patot la aku ni mcm stone, cool je memanjang...

Inilah point-point yang terpapar.

Menyukai kesunyian melebihi sebarang bunyi. (kadang-kadang)
Menyimpan perasaan seperti sebuah diari. (ni mmg aku nih, mcmana nk buat nih)
Memikirkan orang lain melebihi diri sendiri (ni pon mcm aku gak ni. Adohai)
Selalu mengatakan YA sedangkan TIDAK juga mungkin lebih baik.(ni lagi mcm aku nih. Mak tolong...)
Melihat dunia yang hanya ada sekelompok manusia : yang tidak digemari (Agak kot)
Tidak pernah berpaling walau sekali ke belakang sewaktu melangkah (kadang-kadang la)
Merasakan malam lebih bermakna berbanding siang. (tak jugak sbb aku takot gelap)
Tidak pernah terasa mahu mencuba makanan yang dirasakan tidak sedap atau membeli sesuatu yang tidak diperlukan.(Agak la...)
Malu untuk bersuara biarpun pada diri sendiri.(ni sgt2 betoi)
Menyukai perkataan Syurga sedangkan Neraka tidak pernah disebut.(jawapan utk ini NEUTRAL)

Kesimpulannya yg aku dapat ie hati akan menjadi mati jika tidak mengingati Pencipta kte iaitu ALLAH S.W.T "Dengan Mengigati Allah, hati-hati akn menjadi T.E.N.A.N.G

No comments:

Post a Comment