Thursday, April 29, 2010

status...

penting sangat ker status??? haih... tak abis-abis dengan kuasa kuasi...

mari kita kupas tentang kuasa...

kuasa kalo di-gunakan pada jalan yang betul dan baik, cas-cas positive akan terhasil. Masalah-nya kalo benda-benda baik ni orang susah nak nampak sebabnya kita-kita ni lebih tertarik pada something yang ber-sifat negative walhal kita tahu sebenar-nya benda tu tak baik... hey cuba la positive sikit...

apa yang ada pada kuasa? ermmm nak sentuh yang mana dulu yek...

1. bagi golongan-golongan yang berkuasa dah tentu-tentu sangat power sangat meaningful. iyela kalo tader kuasa ada ke followernya ye tak??

2. lagi teruk orang yang powerless, tetiba dapat power. macam tak hengat dunia. aci semua dia yang punya, dia ajalah yang hebat tak kira... orang lain ermm paham-paham sendiri sudah.

3. dari kuasa datang pulak, penyakit lain. PHD bukan setakat itu je, bak kate 1 blogger nih, dia macam senjata biologi, datang sekali dengan pakage. keje asik nak musnah-kan orang je kerjenya dah pulak tuh main aci sorok2. Patot ke?

4. ermmm banyak sebenar-nya kalo nak tulis tak ter-tulis kot... yang pasti manusia ni memang tak boleh di-beri kuasa. Nanti mula la lupa diri. tapi tak semua macam tu.

kenapa orang suka ber-kuasa?
sebab dia nak asyik mahsyuk dengan kuasa sampai jadi GK. Kesian

p/s: haih tak kuasa aku

No comments:

Post a Comment