Sunday, May 16, 2010

manusia bila dah terdesak...

aku bukan nak kata apa. tapi tulah benda yang salah pon jadi betul. akhirnya lu pikul la sendiri tapi nak salah-kan pon tak boleh jugak dah memang sifat manusia macam tu. dah terkena baru tergadah. mula-la datang nak mintak tolong nak bagi explaination bla...bla...bla... hell no. penat la beb nak dengar-dengar ni, memang la aku ni a good listener tapi aku bukan adviser yang baik takat dengar taper. tapi kadang-kadang boleh jadi bad listener jugak. dah terang-terang korang buat salah en macamana tu???

back then, masa zaman macam korang. sebodoh-bodoh aku pon tak buat macam tu. hey kene ada pride la walaupun tak berapa nak hebat sangat. tapi survive jugak huhu...

setakat nak mintak maaf memang aku maaf-kan tapi perception aku ade sikit slack la ermmm nak buat macam mana. nature as human being kot.

p/s: sorry seems to be a harder words

No comments:

Post a Comment