Thursday, February 5, 2009

hari bowling yg malang.......

Dasar tangan dan kaki bangku sungguh aku....
3 games tanpa 1 x pon strike haha....
yg aku tau hanya mencampak dan membaling
siap terlepas bola yg bulat lagi...

jd ini la yg dkatekan permainan bowling yek... baru ku tahu haha... kuno sungguh aku ini...
siap dibahan2 dek stdent2 yg so called "terrorist".

one thing that i concern is regarding students attitude,
hey common, i know la it time to socializing
but bare in ur mind WE are also join that tournament don't u noticed that????

dengan minah2+mamat2 perasan yg sibuk buat free show.... it really not suit with me...

perbualan antara aku dan jugak superior aku... ingat aku 1 org je yg perasan psal tu rupe nye ada gak mata2 lain yg memandang...

superior:nmpk x bdk yg pakai baju ijo tu....
x penah nampak pon, dia bkn student kte kan....
aku :aah tu bdk course lain...
superior:namk macam perasan je...
aku :perasan? perasan mcm mana???
superior:ala perasan...perasan lah...
aku :oh...(sekadar mengiyakan)

conclusion yg aku buat:
that girl is actually perasan cantek sebenarnye haha....
tp mmg btoi tak tipu pye la....

No comments:

Post a Comment