Tuesday, February 9, 2010

bukan jiwang tp jiwa halus

haih... aku bukan jiwang la tapi jiwa halus, mana sama tu. radar sensitivity tentang persekitaran aku melonjak naik macam merkuri kat termometer tu, kalo boleh di-ukur. aku rasa lebih kurang dalam 80 percent kot???

ermm x kesah la ape pon persepsi sekelian mahkluk2 kat muka bumi ni, yang penting aku tahu ape yang aku mahu walaupun sebenarnya ape yang aku mahu tu sebenarnya quite ambigous.

berada di dalam supersystem membuatkan aku akur bahawa aku berada dalam demensi subsystem yang agak kucar-kacir, that is why i have to be hard on myself. meskipon terpaksa living in a lie, ape yang nampak di luar itu bukan aku yang 100 percent ok!!! ini bukan macam kisah X-File tu "the truth is out there" nobody ever know the truth coz it lies underneath me even kebenarannya pon aku sendiri tak pasti... one word best describe is F.R.A.G.I.L.E

No comments:

Post a Comment