Thursday, February 11, 2010

Great Mind Think Alike...

Terima kasih ya Tuhan. I am glad I got You, Dia tahu ape yang baik untuk kite. Aku rasa aku tahu kenapa aku di-lahirkan dengan satu orang lagi yang serupa, sebab Dia tahu aku perlukan teman yang kenal hati budi luar dan dalam juga punya pemikiran yang sama supaya kite boleh berkongsi perasaan yang sama tanpa perlu ribut2 mencari tempat meluahkan rasa. aku ade engkau dan engkau ade aku.

Just like hanazarirah dan huzaidah, mereka pon macam tu saling protect each other walaupun duduk jauh-jauh betoi tak hana?. kite tak boleh nak describe the feeling, tapi kita tahu dia sentiasa ade untuk kita.

Bila masa ko eksiden jatuh moto dulu, memang la aku tak nampak tapi bila ko citer balik, aku boleh rasa ape yang ko rasa (bila ingat balik rasa mcm nk T_T pon ade huhu...) mesti ko faham en??? Unconscious mind works that way maybe who know aite??
Tapi hisham dan helmi pulak lain ceritanya, dia orang lelaki jadi alter-EGO mereka sangat tinggi (haih lelaki ni memang macam tu ke?? EGO tak bertempat) ce tengok macam kami ni hehe... sebab aku tiba-tiba teringat hisham kata “kadang-kadang aku jeles la tengok ko ngan kakak ko tu rapat jek”. Itu sebab kami ni sangat UNITED jadi contohi-lah kami huhu... “Together we Unite” No heart feeling I hope ye enche esham huhu...

p/s: entri geli-geli untuk bulan ini

No comments:

Post a Comment