Monday, March 1, 2010

aku terkenang saat-saat itu...

tiba-tiba teringat plak zaman study dulu... rindula pulak saat itu, sekarang dah tak macam dulu huargh.... ade plak member-member yang sekepala lagi la best. sekarang ni aku dok teringat kat bff aku tu huhu... sekarang dah tak de can nak bertegang urat leher aku suke masa tu masing-masing cube untuk menegakkan justifikasi masing-masing tapi no hard/heart feeling on each other. eventho nampak mcm gaduh tapi sebenarnya itu la adalah learning process bagi kami, kalo tak gaduh memang tak sah (aku suke mcm tu walaupun nampak mcm budak2).

sekarang dah tak mcm dulu, masing-masing dah ade life sendiri, jadi the chances untuk ber-communicate agak terbatas di-alam siber aja (at least ade dari tak de langsung. everybody have choose the path to live it. saya juga.

No comments:

Post a Comment