Tuesday, March 2, 2010

risau....

saya rasa macam sangat lost sekarang ni.... banykk keje harus di bereskan but the problem is the ide wouldn't come.

huaarghhhhhhhhh....

somebody please help me...

tapi pelik, kenapa lah orang selalu cakap "best la jadi ko"
ape yang best-nya??? aku pon tak tau... nak kata aku tak de masalah??? masalah aku banyak kot??? takan la aku nak kene bagi tau semua orang. mungkin sebab memang muke aku sangat cool macam orang tak de perasaan sebab itu orang meng-konkusikan bahawa aku TIDAK ADA MASALAH ... tapi sebenarnya there a lots of thing running inside my head to tell u the truth. tapi macam tak gamak nak cerita kat orang

yelah semua orang pon ade probs sendiri takan la kita ni nk terhegeh-hegeh nak cerita kat orang lagipon aku bukan seorang storyteller yang baik, kalo benda itu end up akan jadi worst so better for me tak yah bercerita mahupon ia berkisar tentang hidup aku dan orang lain. jadi ia sangat la bosan bila berada di-samping aku because i'm a girl without words. sebab itu kawan pon tak ramai, sapa yang rasa dia boleh stand dengan sifat-sifat aku. i really value u guys. ni ikhlas tak main la tipu-tipu ok.

and one more thing that i found quite interesting is, those people yang banyak cakap is normally memang la banyak kawan as compared to me. the tendency to talk about the their selves and others is quite high, as topic of discussion maybe. sometimes, kuat sentap jugak huhu... ini adalah dari hasil permerhatian yang aku buat, betul tak betul aku tak tahu terserah anda untuk menentukan....

oleh itu, aku akan cuba bermain secara selamat, walaupun begitu, aku rasa, aku telah di-backstab-kan... jadi ape guna-nya play safe en???


p/s: sometimes, i wish to speak my mind but i couldn't...

No comments:

Post a Comment